Sabtu, 21 Mac 2009

Tentang Diri Ku

Hai kawan-kawan! saya Nicq Natasha Balqish Binti Abd Rashid. Saya berumur 10 tahun. Saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Sungai Binjai Meru, Klang yang terletak berhampiran dengan Pekan Meru. Saya menetap di Kampung Meru, Klang Selangor. Di sekolah saya seorang pengawas. Sebagai pemimpin kecil saya sentiasa bersikap positif, rajin belajar dan sentiasa riang bersama rakan-rakan sekelas. Saya mempunyai 2 orang abang. Abang saya berumur 18 tahun dan dan 15 tahun bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaaan Tinggi Klang.

Bapa saya bernama Abd Rashid Bin Mohd Ihsan, beliau bekerja sebagai seorang guru di Sekolah Kebangsaan Sungai Binjai Meru, Klang . Ibu saya bernama Rohafizah Bt Kamari. Beliau seorang peniaga di Klang.
Alhamdulillah setakat ini saya tidak mempunyai sebarang penyakit yang kronik. Allah diberi kurnia menjadikan saya sihat walafiat termasuklah seluruh keluarga saya. Semasa kecil ibuku memberi makan makanan yang berkhasiat. Saya sentiasa mengamalkan pemakanan yang seimbang supaya saya sentiasa sihat dan bertenaga sepanjang hari.
Semasa kecil ibuku beri makan makanan yang berkhasiat ini

1 ulasan:

imann berkata...

Assalamualaikum.Sekarang saya,Nicq Natasha Balqish bt Abd Rashid sudah berusia 12 tahun pada tahun 2011.Dah 2 tahun saya tak menjenguk blog ini.Didalam blog ini saya ada kata'saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Sungai Binjai Meru, Klang'tetapi sekarang saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Meru,Jalan Tap.Kerana bapa saya sudah di naikkan pangkat menjadi GPK HEM di Sekolah Kebangsaan Shah Alam.Alhamdulillah....0k la itu yang saya baleh sampaikan setakat ini.....jumpa lagi dalam BLOG NATASHA

Catat Ulasan